Toepassingen

Digital Signage voor de externe communicatie

Digital Signage geeft winkels een luxere en moderne uitstraling en biedt retailers de mogelijkheid om de winkelende klant direct aan te spreken. In de etalage, bij binnenkomst, bij een balie of een kassa wordt een display een interactieve methode om klanten te benaderen. Met Digital Signage is het heel eenvoudig om de nieuwe collectie, de openingstijden of een promotie aan de winkelende klant kenbaar te maken.

Onderzoek wijst uit dat 80% van de aankoopbeslissingen wordt genomen op de winkelvloer. Omdat klanten al een bepaalde koopbereidheid hebben, is Digital Signage juist hier bewezen effectief. Het juiste moment ze te prikkelen met nieuwe producten, aanbiedingen en acties.

Digital Signage voor de interne communicatie

Het inzetten van Digital Signage voor de interne communicatie levert direct een grotere betrokkenheid op bij de medewerkers. De gewenste informatie is snel te veranderen en wanneer de Digital Display op een visueel aantrekkelijke manier op drukbezochte locatie wordt geplaatst (entree, kantine, vergaderzaal of receptie), wordt de aandacht meteen getrokken. Medewerkers lezen de boodschap van het scherm vaker én op een ongedwongen manier.